درباره ما

خانه / درباره ما

درباره آذر غلطک

پیام مدیریت

با کمک و استعانت از درگاه حق تعالی و دعای خیر تمامی پرسنل زحمتکش، هدف اصلی گروه صنعتی آذرغلطک ایجاد اشتغال زایی، محرومیت زدایی و گسترش عدالت اجتماعی در راستای فعالیت های دولت در منطقه میباشد. ما با تکیه بر دانش فنی و مهارت‌های حرفه‌ای پرسنل شریف شرکت آذر غلطک در کنار تجارب شرکت خواهیم توانست با اجرای پروژه‌های عمده در سطح کشور و بین المللی در رشد و توسعه کشورمان سهم بزرگی داشته باشیم.

شروع فعالیت

گروه صنعتی آذر غلطک از تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال 1389 فعالیت غیر رسمی خود را در زمینه ی تحقیق و بررسی بر روی صنایع فولاد کشور و بالاخص استان آذربایجان شرقی آغاز نموده که پس از حدود شش ماه فعالیت و تصمیم گیری در مورد زمینه و منطقه فعالیت از نیمه دوم سال 1389 با سرمایه گذاری در بخش خصوص و عقد قرارداد همکاری با شرکت ترکیه ای از آبان ماه همان سال شروع به عملیات اجرایی نمود.

طرح توسعه

با توجه به عنایت حق تعالی و همکاری و پشتکار نیروهای شرکت در اواخر فروردین ماه سال 1391 در زمینی به مساحت 40000 مترمربع واقع در منطقه¬ی جنوب غربی استان آذربایجان شرقی در شهرک صنعتی عجب شیر در راستای نیاز و توسعه روز افزون صنعت ریخته گری چدن و فولاد کشور و با هدف تامین ، تولید انواع غلطکهای چدنی مورد نیاز کارخانجات نورد گرم ، سرد و نیز غلطک های مورد استفاده در صنعت ورق سازی و چاپ و آرد سازی و.... با ظرفیت ماهانه 4000 تنی و سالانه 48000 تنی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود.

چشم انداز

همچنین این شرکت با تکمیل طرح توسعه خود اقدام به نصب و راه اندازی خط پیوسته ریخته گری بیلت فولادی 150*150 را با ظرفیت ماهانه 4000 تنی و سالیانه 48000 تنی در اواخر سال 1391نموده که بهره برداری آن از ابتدای سال 92 شروع گردید.

75 +

پروژه تکمیل شده

70 +

مشتری راضی

110 +

نیروی کار

15 +

جایزه